سریال هرگز تسلیم نمی شوم

سریال هرگز تسلیم نمی شوم

سریال هرگز تسلیم نمی شوم

سریال هرگز تسلیم نمی شوم

سریال هرگز تسلیم نمی شوم

  • ۰
  • ۰


در شرایطی که سریال‌های ترک، به محصولات هنری موثر و پرمخاطبی در نقاط مختلف دنیا، از جمله در ایران، تبدیل شد‌ه‌اند، ما در اینجا ، مجموعه مطالبی به این موضوع اختصاص داده‌ایم.


سایت آی.ام.دی.بی که پایگاه اطلاعات سینما و تلویزیون است، مجموعه های تلویزیونی ترکی را براساس شهرت و محبوبیت شان فهرست بندی کرده است.


5 سریال محبوب ترکی:

1-گناه فاطما گل چیست؟ (در ایران: فاطمه گل) ? Fatmagül’ün Suçu Ne

زمان پخش(2010-2012)

امتیاز: 5.3 از 10


داستان درباره دختری به نام فاطما است که مورد هتک حرمت گروهی پسر پولدار قرار می‌گیرد و پس از این حادثه اتفاق های زیادی برای او می افتد. این مجموعه برگرفته از یک کتاب است. برن ساعات نقش فاطمه گل و انجین اکیورک نقش کریم را بازی می کنند.

2-بازی سکوت/ Game of Silence

شروع نمایش از سال 2012

امتیاز: 8.5 از 10


وکیلی تازه کار و در حال پیشرفت با تهدید بزرگی روبه رو می شود. دوست دوران کودکی او تهدید می کند که راز بزرگی از گذشته او را برملا خواهد کرد . در این مجموعه مرات ایلدیریم و اسیل انور نقش آفرینی می کنند.

3-دیریلیش: ارطغرل / Dirilis: Ertugrul

شروع پخش 2014

امتیاز:9.1

داستان تاریخی ارطغرل قاضی پدر عثمان، بنیان گزار سلسله عثمانی است. در این مجموعه عثمان سیرگود، انجین آلتان دیوزیاتان وگوکان کاراچیک نقش آفرینی می کنند.

4-ازل/Ezel (2009)

امتیاز: 8.4

داستان مردی است که دوستان مورد اعتماد و زنی که دوستش دارد به او خیانت می کنند و دست به انتقام جویی می زند. در این مجموعه کنعان ایمیرزالی اوغلو نقش اصلی «ازل»را ایفا می کند.

5- قرن باشکوه (در ایران: حریم سلطان) / Magnificent Century

شروع پخش مجموعه از سال 2011

امتیاز: 6.5

سال 1520. ماجرای دربار سلطان سلیمان از شاهان عثمانی و نزدیکانش .در این مجموعه مریم اوزرلی، خالد ارگنچ، وحیده پرچین، نباهت چهره، نور فتاح‌اوغلو، اوکان یالابیک، سلما ارگچ، محمد گونسور، پلین کاراهان نقش آفرینی کردند.


منبع: سریال های ترکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی